Logo verbindende teksten voor organisaties

In de herfst van 2019 contacteerde Hein Huyghe me in verband met de oprichting en de uitbouw van verb(l)ind, een vzw die inzet op verbinding en ontmoeting. Het was belangrijk dat de teksten die verbinding zouden versterken en klopten met het verhaal van de organisatie. Sindsdien schrijf ik teksten waarmee verb(l)ind communiceert met haar publiek.

verbindende teksten voor organisaties - verb(l)ind

dit

Alles begon met een uitgebreide brainstorm en het in kaart brengen van de noden. Op basis daarvan schreef ik de teksten voor de website van verb(l)ind, inclusief SEO per pagina. Sinds dat moment schrijf ik ook alle nodige extra webpagina’s en nieuwsbrieven.
Voor de lancering van verb(l)ind ontwierpen 5 illustratoren een button. Die werden op 15.000 exemplaren uitgedeeld in grote Belgische stations. Voor de postkaart bij de button schreef ik poëtische woorden als een warme uitnodiging om even stil te staan bij elkaar.

verbindende teksten voor organisaties - postkaart verb(l)ind
verbindende teksten voor organisaties - postkaart verb(l)ind

daarom

Verbinding met je lezers en je doelpubliek vraagt zoveel meer dan een taalkundig juiste tekst. De kracht van verbindende teksten schuilt in de juiste woorden op de juiste plaats, in woorden die helemaal kloppen met de stijl en de boodschap van de klant. Verbinding is wezenlijk in mijn schrijfwerk, dus sluit naadloos aan bij wat verb(l)ind wil en doet.

zo

Om een helder inzicht te krijgen in toon, verhaal, kanalen, doelpubliek en verwachtingen is een grondige opstart van een schrijfproject essentieel. Luisteren en samen denken zet niet alleen de toon van de teksten zelf maar ook van een goede samenwerking. Nadien volstaat vaak een kort overleg om perfect aan te voelen wat nodig is.
Ontdek het verbindende aanbod van verb(l)ind.

Hein van verb(l)ind zegt

‘Wanneer je iets onderneemt, heb je niet altijd de tijd om wat je te vertellen hebt zorgvuldig onder woorden te brengen. Er is zo vaak zo veel dat tegelijkertijd moet gebeuren. Dan kunnen terugvallen op iemand als Marlies die jouw woorden vleugels geeft, is een zegen, een zorg minder, waardoor je zelf opnieuw de handen vrij hebt om te doen waar je echt goed in bent. Bovendien heb je zelf ook steeds minder woorden nodig om uit te leggen waar je heen wilt. Tijdens een eerste aangename kennismaking leg je alles met handen en voeten uit. Marlies gidst je door de mogelijkheden en naarmate je elkaar beter leert kennen, verloopt een briefing steeds vlotter. Niet omdat Marlies efficiënter geworden is, want dat was ze al. Maar omdat je dat zelf geworden bent.’

Spreekt mijn schrijfstijl en manier van werken je aan?
Wil je via teksten de verbinding met je doelpubliek versterken?
Heb je een plan maar mis je de woorden?